PRAVILNIK O UPORABI OFFERHUBA BMW SKUPINE

I. PREDMET

  1. Ta pravilnik (»Pravilnik«) vsebuje pogoje Strankine (kot je ta opredeljena v odstavku I.2. spodaj) uporabe spletne platforme Offerhub Skupine BMW (»Offerhub Skupine BMW«), ki jo je razvila in jo upravlja družba BMW Slovenia, distribucija motornih vozil, d.o.o., s sedežem na naslovu Ameriška ulica 8, 1000 Ljubljana, vpisana v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani z matično številko: 833721700, davčno številko: SI 61849324,, e-poštnim naslovom: info.si@bmw.com in telefonsko številko: +386 1 777 45 40 (»BMW Slovenia«). Offerhub Skupine BMW Strankam omogoča možnost rezervacije (»Rezervacija«) novih in rabljenih vozil blagovnih znamk »BMW«, »MINI« in »BMW Motorrad« (skupaj »Vozila«) z možnostjo ponujanja dodatkov za posamezno vozilo, ki jih za Rezervacijo na Offerhubu Skupine BMW nudijo partnerji BMW (»Prodajalci«), kot tudi za uporabo drugih funkcij, ki jih nudi BMW Slovenia (primeri so navedeni v spodnjem odstavku II.1.).

  2. Stranka je bodisi (i) posameznik, ki uporablja Offerhub Skupine BMW za namene, ki niso neposredno povezani z njeno gospodarsko oz. poklicno dejavnostjo, zato je potrošnik v smislu slovenskega Zakona o varstvu potrošnikov, bodisi (ii) gospodarska družba ali posameznik, ki opravlja dejavnost.

  3. Pravilnik o Rezervaciji – ki je pogodba med Stranko in Prodajalcem – je Stranki posredovan ločeno pred Rezervacijo in ga mora Stranka sprejeti, da lahko rezervira Vozilo v Offerhubu Skupine BMW. BMW Slovenia ni stranka pogodbe o rezervaciji (predmet katere je Rezervacija) ali kakršnekoli naknadne prodajne pogodbe med Stranko in Prodajalcem. Skrbnika Offerhuba Skupine BMW se obravnava kot ponudnika storitev informacijske družbe po slovenskem Zakonu o elektronskem poslovanju na trgu.

II. ZNAČILNOSTI OFFERHUBA SKUPINE BMW

1. Offerhub Skupine BMW je spletna baza podatkov, prek katere lahko Stranke pridobijo informacije o Vozilih, ki jih ponujajo Prodajalci, in Rezervirajo Vozilo, ki ga izberejo sami, ter uporabljajo vse druge funkcije, ki jih nudi BMW Slovenia. Offerhub Skupine BMW lahko na primer Strankam nudi naslednje možnosti:

1.1.         Ogled ponudbe in izbor Vozila, ki ga želijo rezervirati;

1.2.         Navedba dodatnih storitev v zvezi z Vozilom, ki bi jih Stranka želela prejeti, pri čemer Offerhub Skupine BMW vsebuje informacije o njih;

1.3.         Navedba želenega načina in pogojev dostave Vozila (prevzem Vozila v skladišču posameznega Prodajalca ali dostava Vozila na naslov, ki ga navede Stranka);

1.4.         Navedba želenega načina in pogojev plačila cene za Vozilo;

1.5.         Zagotavljanje osebnih podatkov v zvezi z Rezervacijo;

1.6.         Odobritev in oddaja Rezervacije z zgoraj navedenimi podatki;

1.7.         Prejemanje vseh potrebnih informacij v zvezi z Vozili in storitvami, ki jih nudi Offerhub Skupine BMW;

1.8.         Prejemanje informacij o novih produktih in storitvah, ki jih nudi Offerhub Skupine BMW;

1.9.         Shranjevanje podatkov o Vozilih, ki jih Stranka označi kot priljubljene, ali shranjevanje Strankinih iskanj;

1.10.       Preverjanje Strankinih Rezervacij in njihovo stanje.

BMW Slovenia lahko v Offerhub Skupine BMW doda tudi nove funkcije ali odstrani take funkcije.

2.         Predpostavlja se, da elektronske izjave, ki jih Stranka poda prek Offerhuba Skupine BMW, podaja oseba, ki je navedena v podatkih, ki jih je Stranka navedla ob zaključku registracije in/ali oddaje Rezervacije.

III. UPORABA OFFERHUBA

  1. Za uporabo vseh storitev, ki jih nudi Offerhub Skupine BMW, se mora Stranka registrirati na portalu myBMW. Ko je Stranka registrirana, se prijavi v Offerhub Skupine BMW, tako da vnese svoje uporabniške podatke za portal myBMW.

  2. Za uporabo Offerhuba Skupine BMW je treba imeti računalnik z internetno povezavo in posodobljeno različico spletnega brskalnika.

  3. Stranka na Offerhub Skupine BMW ne sme posredovati nezakonitih vsebin.

  4. Vse pritožbe v zvezi z delovanjem Offerhuba Skupine BMW in/ali nezavezujoče zahteve Strank, da jih Prodajalec kontaktira, lahko Stranke sporočijo prek kontaktnega obrazca na spletnem naslovu https://www.bmw.si/forms/rfc/rfc.html.

  5. Stranka, ki je potrošnik, je upravičena do izvensodnega reševanja sporov (»IRS«) prek organov IRS po lastni izbiri. Stranka vloži pobudo pri ustreznem organu IRS s seznama Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije na spletnem naslovu https://www.gov.si/teme/resevanje-potrosniskih-sporov/. Pogoji za začetek postopka IRS ter obvezna vsebina pobude za IRS se nahajajo v slovenskem Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. To ne vpliva na pravico Stranke, da se pritoži na splošno sodišče.

  6. Uporaba Offerhuba Skupine BMW je brezplačna, zato Stranki nastanejo le običajni stroški, ki jih zaračunavajo ponudniki izbranih komunikacijskih sredstev (npr. telefon, internet, pošta, kurir itd.).

IV. OSEBNI PODATKI

  1. BMW Slovenia, je upravljavec osebnih podatkov, ki jih Stranka posreduje v zvezi z uporabo storitev informacijske družbe, tj. uporabo Offerhuba Skupine BMW. Stranka ima pravico zahtevati dostop do in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave v zvezi s Stranko (v nekaterih okoliščinah) ter pravico do prenosljivosti podatkov. Več informacij o tem, kako BMW Slovenia obdeluje osebne podatke Strank, je na voljo tu.
  2. Prodajalec je upravljavec osebnih podatkov, ki jih Stranka posreduje za namene sklenitve in izvajanja pogodbe med Stranko in Prodajalcem. Stranka ima pravico zahtevati dostop do in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave v zvezi s Stranko (v nekaterih okoliščinah) ter pravico do prenosljivosti podatkov. Kontaktni podatki Prodajalca in več informacij o tem, kako Prodajalec obdeluje osebne podatke Strank, so na voljo v trenutku Rezervacije.